1 augusti 2008

De känns som om min blogg är väldigt tråkig! :/
Har fortfarande inte blivit specielt bra på att veta hur och vad ja ska skriva...
Oftast orkar jag inte, vet inte varför... Nu kan jag ju skylla på att jag är sjuk, men annars...
Jag har väll inte haft tid och så vet ja som sagt inte riktigt va ja ska skriva...
De känns som om min blogg är lite rörig, den har liksom inget sammanhang..
Men ja skriver bara om lite allt möjligt och ja tror de är så ja vil ha de...



Idag har jag och martin vart tillsammans i 14 månader♥





Läste ett blogg inlägg som glamouricious skrivit, om att tjejer är väldigt dåliga på att ge varandra komplimanger.. och ja håller med! Undra varför de är så?





komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0