10 Augusti 2008

Tjoo!!

Nu har jag inte bloggat på noågra dagar igen, har bara inte haft nån lust och itne riktigt vetat va ja ksa skriva!

Idag har min dagsett ut så här:

-Vakna typ 11,00
-satt och kolla på fråga olle på kanal5.se typ 11,30-15,00 (hade inget och göra)
-Sen så kom älsklingen hem 15,30
-16,00 åkte till ica och hyrde film och handla lite
-17,00-18,00 Ikea! :) Handlade (ÄNTLIGEN) en ny vardagsrums taklampa och en ny datastol. Handlade även lite andra små saker, typ grytunderlägg och så..

och efter ikea så har vi satt ihop stolen och fixat taklampan. Och nu håller min gulliga pojkvän på och gör mat åt oss! :) Pommes, lövbiff och berneisesås...

Så de blir myskväll med hyrd film och god mat! :)

Vi hyrde Perfect stranger, få se va de är för något! Men Bruce Willis och Halle Berry är med så det känns oms om de skulle kuinna va en bra film!  En Thriller är de oxå, min favorit genre! :p Skriver sen om den va nått och se eller inte! :)

Nu ska ja snart äta!

Ha de bra!!

Puss&kram♥

komentarer:
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-13 @ 13:10:04
Postat av: Magnus

Jag åt också lövbiff idag :D haha

2008-08-13 @ 20:48:50
URL: http://magnussword.blogspot.com/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0