23 Augusti 2008

Sitter här och gör absolut ingenting :/ Har precis kollat klart på en film som ja köpte för några helger sen, Rent va de . Den va ganska bra! Sköna låtar och så va de lite små sorglig!



Idag vet jag inte vad jag sja göra, martin mår inte bra så de blev inte elmia! Så ja får se om vi hittar på någe överhuve taget i dag! Kanske ska övertala martin och åka till Marieberg eller nått, annars blir de väll att stanna hemma och städa!

Hoppas alla ni har en bra dag! :D

Puss&Kram!♥





Skänker en tanke till min jossan som ligger hemma och är sjuk! Krya på dej!
Jag saknar dej!!♥

komentarer:
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-23 @ 14:13:10

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0