Dagen i dag

Idag har jag vart i skolan (gått till en lektion vi inte hade idag för att läraren a på nått möte eller nått) sen så va det lucia övning i Nikolai kyrkan mellan 12,50-15,30.
Sen så följde Clara och Karro med mej hem (♥) och det var trevligt. Vi sjung massor (tror grannarna kan ha blivit lite sura) och vi åt kakor och väntade på att deras bussar skulle komma. Trevligt vart det i alla fall...



Sen när de stigit på bussarna så passade jag på att gå på stan och leta julklappar, men de var ju bara det att självklart så hittade jag ett album/block (ett sånt med svarta hårda blad i eller vad man ska säga) som jag skulle behöva til mina kort som jag framkallade förra veckan. Jobbigt, och själklart så låg det där och skrek KÖP MEJ! och kunde jag då göra annat än att köpa det? Svar: Nej, specielt om man är jag så kan man inte det. Så de blev det albumet, en silver penna och klister lappar att sätta in korten med. Så nu har jag nått att pyssla med sen :)



Nu ska jag ta och kolla på beck som jag och martin köpte förra veckan (vi var så roliga så vi köpte filmerna 1-16 :p) så nu har vi lite att göra :)

Hej då! ha de så bra! (L)


Jag karro och Clara! :D

komentarer:
Postat av: C

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-10 @ 20:49:20

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0