Myskväll med Jossan och Mysteriet på greveholm! :D

Hej!

Jossan har precis lämnat mig. Vi har haft en jätte mysig kväll med Lussebullar, pepparkakor, julmust och Kyckling tallrik/Pizza Och till det så har vi kollat på Mysteriet på greveholm. Vi han med nästan alla avsnitt men har 4 kvar så vi får se ifall jag orkar se dom ikväll eller om jag tar det i morgon.

Dagen har annars varit lugn. Ja började skolan 9,15 och slutade kl 11,30 éfter bara två lektioner. hade Gemu och ensemble (väldigt roliggt). Och på ensemblen så spelade vi idag Deep Purples Black night och ja spelade trummor xD och de gick ju inte specielt bra men de fick gå :p Men roligt var det. Sen efter skolan så gjorde jag inget annat än gick hem och väntade på jossan. Och satte mig och kollade på pippi på de sju haven, de var länge sen man såg den. 

Inte långt kvar tills 1 advent, snart åker julpyntet fram ordentligt, Jag älskar julen!

komentarer:
Postat av: Josephine

Tack för en kanon dag och kväll. får göras om snart <3

2008-11-21 @ 21:58:37

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0