Plugg :/

Har precis blivit klar med Religonen och svenskan. Så nu har jag bara Arkon kvar. Eller bara och bara vet ajg inte om det är men ja har i alla fall de kvar. Sen så skulle jag vilja städa också. Får se vad som hins med.



Nått som jag är himla sugen på att göra det är att baka. Ja vill baka massor! Skulle vilja baka lussebullar, kladdkaka, muffins, knäck m.m Mums mums! Få se i fall man kankse ska ta och baka nått av det. Ska i alla fall följa med martin och handla snart så få se om de blir några bak ingerdienser (antagligen)



Fick höra idag att det är en i min klas som ska gifta sig om ett år, shit va stor man börjar bli. Det börjar verkligen märkas att man inte är 14 år längre. Nu är det nog inte långt kvar innan folk man känner börjar få barn också. Åhh va mysigt :)





komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0