Skoj dag med skolfoto och tjejsnack! :D

Idag va de dax för de hemskaste på hela året, skolfotograferingen. Usch ja hatar det, man blir aldrig nöjd och har helst lust att stå över men man är så dum så man går dit ändå. Varför!? Kan man undra, men ja har ju vart med alla andra år, så då vill ja ju vara med mitt sista år också. Men ja tror nog att de vart okej i alla fall, bara inte min hemska dubbelhaka syns, de är egentligen de ja är rädd för.

Men innan skolfotot så hade vi ca 1 timmes hål, vilket va perfekt för mej, Malin, Clara och Karro. De betydde att vi ockuperade den stora toaletten på nedervåningen i huvudbyggnaden. Så där stod vi, 4 18åriga tjejer som trängdes framför en spegel på en liten toalett. Men skoj va de, för att Clara hade med sin digitalkamera så vi tog massa kort när i sminkade oss :) Och så kom vi fram till att jag, Malin och Karro kankse ska på klaras nästa helg (Clara är borta då :(), och att vi är sugna på att ha tjejkväll nån gång (skojsigt :D) Och då ska vi mysa och hade skoj! :D

Sen så kom jag och Malin på att de är lite för lite "sex and the city känsla" i världen, asså att vi skulle vilja att man med sina kompisar skulle kunna sitta och pata om sånt som de i Sex and the city gör. Typ sex å så, för de äe ju faktiskt ganska kul och diskutera i vissa fall. Men ja tycker att ja och Malin får börja med de så kankse vi får med Clara och Karro också sen :p 

Men nu s har jag och Martin besök av Björn och dom sitter och ropar på mej från köket, men ja skriver sen och lägger in blider från toaletten sen :D


Clara, jag och Karro från nån gång :p

komentarer:
Postat av: clara

haha ja det var mycket trevligt inne på toaletten :P nä kom du och malin fram till det? det hörde inte jag, var det innan vi skulle sjunga på skolgården?

2008-09-11 @ 17:08:26
Postat av: clara

skulle inte du göra om din blogg? var är min bild va? :P

2008-09-11 @ 17:09:40

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0