Slapp dag!

Idag har det varit en väldigt slapp dag. Älsklingen och jag vaknade i morse och undrade va vi skulle hitta på idag. Vi brukar alltid (eller snarare jag) ha klart för oss va vi ska göra på lördagarna, vi brukar alltid planera det flera dagar i förväg. Men så har det inte vart idag. de ända vi har lyckats bestämma är att vi ska på bio ikväll,
Mumien Drakkejsarens grav. Hoppas att den är se värd, men de tror jag :D Sen så ska vi också ära pizza nånstans :p En riktig mysdag blev det alltså idag. Skoj skoj :D

Imorgon så ska jag träffa Sandra Kennerberg :D Hon kommer in till stan s ska vi väll kolla runt lite på stan eller nått. Sen så ska hon få sin födelsedagspresent.

Men nu så ska ja  ta och börja fixai ordning mej, vi ska snart iväg och äta.


Hade så bra!

Puss&Kram!♥



Bio Idag :D

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0