Trevlig dag på kumla marken! :)

Idag har jag vart i skolan, har haft en otroligt slapp skoldag. Började kl 9,15 och slutade 11,30. Hade bara två lektioner, Gemu B och så hade vi övning inför skrika konserten. De va skoj :)

Sen efter skolan så vart ja påmind om att de va kumla marken i dag, vilket ja helt glömt bort (glömsk som ja är). Så ja kom på att ja var väldigt sugen på att åka dit ja med. Karro och Clara hade redan bestämmt att de skulle dit. Så d gjorde jag. Och malin följde också med.

Men innan vi tog bussen till Kumla så följde Malin med mej hem och ja va så snäll att jag gjorde mat åt henne :p Hihihi! Vi hade riktigt trevligt, Malin berättade saker som ja blev förbanad av också! usch, omogna människor! Ja är fortfarande arg!

Sen så tog ja och Malin bussen och åkte hem till Clara, och såklart (även fast Clara förklarade vart vi skulle av) så plingade ja en busshållsplats för tidigt, men de va inte så farligt de va väldigt nära varandra, nästan så man undrar varför de finns så många på samma raksträcka...

När vi sen kom hem till Clara så var det bara att vänta på Karro som skulle komma efter at hon fixat hos sina hästar och så. Och sen när hon kom så begav vi oss till marknaden. De var väldgt trevligt att vandra omkring och kolla på saker i sällskap av trevliga människor, sånt är alltid skoj :D Jag tycker att vi hade jätte trevligt och roligt.

Ja hittade inget men de gjorde inget, lite marknadsgodis blev det i alla fall. Karro, Clara och Malin köpte inte heller nått, bara godis dom med :p



Nu ska jag ta och krypa ner till min älskling som liger och kollar på film. Börjar bli lite trött så jag ska nog gå och lägga mej.

Dagens inlägg får avslutas med en snygg bild från toan igår med världens sötaste flickor :D



komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0