23 Augusti 2008

Idag vart en lungn dagsom jag trodde!

Jag och martin låg och kollade på Os på tv till kl 3 ungefär! Sen så fixade martin nån grej så han kan köra bilen på etanol eller någe sånt.. Så hans kunsin hjälpte honom med det.. Sen så vart de å ta bilen och åka till Willys och handla, inte spec kul att gör en lördags kväll men i alla fall..

Sen så va vi på ica och hyrde två filmer, Surf's up som martin valde som vi såg nyss typ, och sen så hyrde vi oxå -th jane austen book club och den tänkte jag se i morogn.



Nu sitter jag och kollar på Bara Bea :D

Den är bra!



I morgon vet ja inte vad jag ska göra! Ta det lungt mest tror ja, vila upp mej inför att den första ordentliga skolveckan börjar!



Hoppas ni har det bra!♥ 

Puss och Kram!

komentarer:
Postat av: Angelica

tack så mkt sötis :D

2008-08-24 @ 11:31:57
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Magnus

jaa herregud :O hur ska man orka med den :S

2008-08-24 @ 11:57:58
URL: http://magnussword.blogspot.com/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0