14 juli 2008

Ska snart gå upp och kolla på en film hade ja tänkt mej! Men först tänkte ja berätta om min helg :) <3


FREDAG

Gick ja på stan med josephine (http://jossap.blogg.se) och handalde två fördelsedagspresenter till martin som fyller nästa vecka! :) Det blev en skorta och en tröja, hoppas han gillar de sen! :)  sen så köpte jag batteriladdare :p

  En onyckter jossan, bild från i december janari nått på malins fest.


Sen så gick jag hem till mej och Martin.
Går in och hälsar på martin och sätter mej i soffan och så säger martin "du ska få din födelsedagspresent nu" (fast ja fyller i morgon).

Så kommer han tillbaka och visar upp en förlovningsringsask!!!!! :O Ja blev jätte glad så vi förlovade oss då! :) (egentlingen står de 15/7-08 men han visste inte om han kunde få tillfälle och ge mej dom i morgon)

 Nyförlovade! :) <3


LÖRDAG

Martin och jag gick upp tidigt, vi skulle på stan och förstora min ring för den va pytte lite för liten :/ så den förstorade ja. Sen så åkte vi till lager 157 för att ja skulle kolla efter kjol eller shorts men ja hittade inge.. Så vi åkte till martins föräldrars sommarstuga och åt mat och visade upp våra ringar :) De vart glada.

På kvällen så va Josephine och Karro hos mej och firade min ödelsedag (lite i förskott men ja kan ju inte nästa helg :/ )
De va jätte trevligt! Fick jätte fina presenter :D

Av Jossan:
Nycklering
Örhängen
Fotscrubs grejer (nått man ska ha till fötterna så de blir mjuka)
bakformar
TACK SÅ MYCKET JOSSAN!! <33

Av karro:
Oranget nagellack
Grönt nagellack
Ljushållare
TACK SÅ MYCKET KARRO!! <33

Ja bjöd på marängeswiss! De va smaskens! Sen så gjorde ja och jossan lasange för vi vart lite hungriga! :p

 Karro :) Kort från muko konserten :)

                                         Min älskade jossan! <333

Sen så när jossan och karro åkt hem så drog jag och martin till micke och erika! Erika fyllde 20år, grattis!!!!
Martin och jag hade handlat en present på underbar åt henne, och för alla er som inte vet va underbar är så är det en "sexleksaksaffär", hon fick en tvättsvamp med en gömd dildo i, sätter man på vibratorn till dildon så vibrerar hela svampen och man kan även ta ut dildon.. Väldigt diskret, den såg ut som en hjärtformad stor jordgubbs stvätt svamp.
När erika öppna fick alla sej ett gått skratt :P


SÖNDAG

Martin och jag gick upp tidigt igen för att hinna baka en tårta till han eftersom han är mjölkallergiger, den vart ganska bra :p



Sen så åkte jag och martin hem till mej, och släkten vart förvånad när de upptäckte att vi förlovat oss! Vi va tvungna att va med på typ 1000 kort och så skulle alla fingra på ringarna :p Men men, sånt får man väll stå ut med.

Sen så åt vi tårta ochjag öppnade mina kuvert :p Tårtorna va jätte goda och de va kul å träffa släkten.

Sen när alla hade åkt så hjälpte martin och pappa mej med att lyfta ut min säng och lyfta in en bäddsoffa i stället.

Sen sov älsk hos mej :) <3

De va min helg det :P

  Jag och älsk! <33

 blåser ut mina 18 ljus :p





Imorgon fyller jag 18! Längtar!!!

komentarer:
Postat av: Solli

grattis på födelsedagen o förlovningen! vad härligt!

ha en underbar vecka!

2008-07-15 @ 16:03:35
URL: http://metrobloggen.se/solli

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0