Hej!

Nu har ja inte skrivit på ett tag, men ja har helt enklet inte haft lust!

nu är ja hemma på landet, va tvugen att dra till dagiset där ja ska sommarjobba nästa vecka och några veckor till och diskutera min arbetstider. Så ja ska jobba veckorna 28,29 och 31 8,00-15,30! :)

Längtar grymt mycket till danmark!! Dit ska ja vecka 30 med min pojkvän och hans familj. Vi ska bo vid kolding (ungefär) och de ska bli skit skoj :) Sola bada och så ska vi över till tyskland! :D




Har kommit på att de är inte alls långt kvar nu till ja fyller 18 år! typ lite mer än 1 vecka! :P 15 juli fyller jag! men ja har ingen anning om vad ka vill ha!


Ikväll ska ja och martin på bio, vi ska se den nya Narnia filmen! De ska bli skoj :) Hopps den är bra!


nu ska ja ta och fördriva tiden med något til bussen går 17,43...


Ha de bra!

Ciao!

(från min jossan, martin och linus ullared tripp förra året)

komentarer:
Postat av: Angelica

men neeeeej ska ni också till tyskland? :( vafasen... alla åker dit men jag får inte följa med ;/ baaaaah

2008-07-13 @ 13:07:52
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0