Ännu en måndag har gått

Tjoo!

Idag har jag vart seg och trött hela dagen. Känns som om jag inte har sovit ordentlöigt i helgen bara för att jag var i Ullared i lördags, även fast jag sov igen timmarna som jag missade fre-lör när jag sov lör-sön, för då sov jag otroligt mycket.

Idag har jag vart i skolan och haft trafik och samhälle, Natur B, Arko och GemuB. Har fått yttligare ttre uppgifter att göra *hurra* :/ Men men, går man i skolan så. En labbrapport ska göras och två arko (arrangering och kompositon) uppgfter. Ska skriva en meldoisk bas stämma till idas sommmar visa (För er som inte vet vad det är så kan jag enklast förklara det genom att säga att ja ksa göra en bas stämma som inte bara består av grund toner, dvs "ackordtonen" i varje ackord. Ex. Istället för att bara ha CGC som bas stämma när de är dom ackorden så kan man blanda in massa andra tonder som också passar in enligt musikteorin. Svårt att förklara på  4 meningar :p) Sen så ska jag även skriva en obligatstämma (en vanlig stämma kan man säga) till Autum leavs.  

Efter skolan så kom Josephine hem till mig. Det var mycket trevligt. Vi skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Av nån anleding så snackade vi piercingar i könsorganen, väldigt roligt att diskutera med henne spec eftersom vi båda är lika puckade och skratatde ungefär lika mycket. Få se om Jossan vågar driva med sin pojkvän och fråga om han inte ska ta och göra sig en prins albert (vilket är en variant av piercing för killar). inte för att jag är nått emot att folk har piercingar och så men namnen på dom på olika ställen kan vara lite roligt att diskutera eftersom de heter massa namn och så Aja. Jag och Jossan hade väldigt trevligt i alla fall. Har saknat att parat med henne så himla mycket! har liksom inte haft tid med henne (tråkigt nog) för det har vart så mycke skola nu på sistone. Men Jossan ja lovar at försöka bättra mej. :D

Sen efter det så¨har jag bara latat mig och kollat på Andra Avenyn på svt.se :)

Men nu ska jag ta coh sova. Martin ligger och ropar på mej i sängen och vill att jag ska göra honom sällskap.

Puss&Kram på er (L)

 har saknat dej massor!

komentarer:
Postat av: Fru Evelina

hej!

jag lovar att meddela vinnaren i väsktävlingen så fort jag får ett svar från harges =)!



håller tummarna för dig!



kram

2008-11-17 @ 22:37:33
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw, har saknat dig med, och det var verkligen efterlängtat det här <33

2008-11-18 @ 08:50:49

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0