Roliga helgplaner! :D

Nu i helgen ska jag ha väldigt roligt! :D

Jag och Sandra har nämligen beställt en bussresa till Ullared, så 02,00 på lördag så går bussen! och det ska bli så himla roligt!! Längtar jätte mycket! Måste bara börja ta tag i att skriva upp vad ja vill handla så jag inte glömmer något :p Har bestämmt mej för att handla en massa julklappar. Så då måste jag ju skriva upp en lista så jag inte glömmer någon. Men de går ju att börja med de på fredag tror jag.







Sen så har jag lite tråksaker att göra i veckan också! Plugga :/ Ska skriva en utredande uppsats om piercingar, eller risker med piercinagr är väll det jag tänkt rikta in mej på mest.  Började lite med att skriva idag, så får vi se hur det går i morgon och på onsdag. Hoppas den blir bra! :)

Piercingar tycker jag är super snyggt! :)





Sen så har det hänt en jätte rolig grej idag! :D

Mamma ringde och sa att jag fått brev från Adolf Lindgrens stiftelse! (ja sökte stipenduim där innan sommaren)
Ja fick stipendiumet!!!!!!! JA! 5000:-  De ska jag köpa en synt/ett elpiano för.

komentarer:
Postat av: Sandra

Längtar till lördag. Gud vad roligt vi kommer att ha :D <3

2008-11-10 @ 21:13:14
URL: http://kennerberg.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0