18 Augusti 2008

es Har precis kommit på att detta är min allra sista sommarlovs dag någonsin! och den tar slut om 1h20min :S Känns konstigt!

Imorogn börjar skolan! ska börja 3:an, EsBm3B som min klass så fint kommer heta från och med nu.

EsBm3B Karolinska skolan
 
Så nu börjar panik tankarana komma upp, va ska ja göra om ett år? Plugga? Jobba? Resa? Va ska ja göra om ett år! Och ännu värre är det att tänk att under  detta sista skolåret (med undantag av eventuella universitetsstudier) så ska ja bestämma/komma på va jag ska göra med resten av mitt liv, hela min framtid hänger på detta sista skolåret! Usch de känns hemskt! BLÄBLÄBLÄ!!
Men förhoppningsvis löser de sig!



Idag har jag varit jätte duktig tycker ja! Ätit frukost(väldigt duktigt), gymmat(ännu mera duktigt), ätit på labaguette inte mcdonlds(duktigt,tog tillochmed mer istället för läsk) och sen har ja ätit lövbiff och ris :p
Har varit skit dukitg! Ja har gymmat och ätit bara nyttiga saker! i alla fall halvnyttiga :p INGE GODIS INGEN LÄSK!!

Hurra för mej! Och därför ska ja lägga ut en bild på mej xD






komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0