25 Aug 2008

Idag va ja tvungen att gå upp tidigt 06,30. Skolan började kl 8,00 Och de första vi skulle ha va Indviduellt val och ja och clara skulle ha Trafik och Samhälle och vi satte oss i Aulan kl 8,00 som man skulle och satt och vänta mednas alla kurser ropades upp och näst sist ropades trafik och samhället upp och tror du läraren va där? Svar nej! De  hade antagligen blivit någe missförstånd eller nått sånt, så vi skulle komma till Aulan när vi börjar ivvalet somm vi har i morgon oxå!

Sen så hade vi Karro val och där har jag valt Naturkunskap B så de hade jag och Clara oxå :p Trotts att vi inte pratat ihop oss eller nånting om va vi ska ha så har vi lyckats få både iv-val och karro-val ihop, men ja klagar inte!! :D:D
Så vihade då Naturkunskap B och inte för att vara taskig men läraren verkar lite virrig, men de gör ingenting :p Men självklart så fick vi läxa på en gång! Så ja ska läsa hela 10 sidor till imorgoni, men duktig som jag är så har jag redan gjort de :p

Sen så hade vi lunch och de va fiskburgare som ja måste säga va inte allt för gått :/ Men de slank in i alla fall...

Sen så fick vi våra musik scheman och fick reda på vilka valbara kurser vi fått!! Ja ska ha Arrangering och kompósition :D Och Gehörs och musiklära B :D Dom kurserna verkar super rolga tycker jag :D



Ska snart följa med martin när han jobbar oxå! Så ja ksa åka lastbil (han är lastbilschafför). :D Får se när han ringr och säger att ja ska komma ut!



Hoppas ni har en lika trevlig dag som ja!

Puss och Kram ♥

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0