Diska :/ Men snart ska jag till marieberg med Älskling!

God morgon/god dag allihopp!

Jag har inte gjort nånting vettigt av den här dagen än så länge! Jag vaknade vid kl 10 ungefär och sen dess har jag kollat lite på tv, kollat på sex and the city och suttit vid datorn. Jag har inte ens klät på mej :/ (inge bra, jag måste skärpa mej)

Pratde nyss med älsk, han slutar snart. Så han är hemma om senast en timme! Och då ska vi till Marieberg. Ja ska till ur och pen där och leta efter likadana örhöngen och ett armband som ja köpte igår fast i andra färger.
Köpte ju ett armband med svart/gråa pärlor och vill ha ett med gröna oxå. Och så köpte jag örhängen med gröna pärlor, vill ha med svart/gråa oxå! Men de är ju super billigt så de gör ingenting! Jag älskar rea! 20:- för arband och 10:- för ett par pärlörhängen. Nu är det bara att hoppas att de finns färgerna ja vill ha på marieberg! Men vi får väll se!

Men nu ska jag ta och skynda mej och diska som jag har lovat och sen så måste jag klä på mej någe (kan ju inte gå i pyjamas hela dagen)

Hoppas att ni har det bra!

Puss&Kram!♥



Snart 2 månader sen vi förlovade oss! 15/7-08!! (L)


komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0