Skola, shopping och fika med Magnus! :)

Idag har jag vart i skolan haft Skrika övning och sen så hade jag nutida konst. Sen så hade jag inte så mycket mer!

Sen så skulle ja ta en sväng på stan och då frågade Magnus om han fick följa med! Och klart han fick det! :)
 Så vi gick och letade efter ett par svarta leggings, svarta trosor och nått långt linne till mej! :) Så ja köpte svarta leggings på Lindex, vitt långt linne på Gina och 3 svarta trosor på H&M.

Sen gick jag och Magnus och fikade på ett mysigt litet  utomhus fik som är nytt och ligger mitt på stortorget, jätte mysigt va det ! Och färgerna gick i svart och grönt. mina favorit färger! :D


Magnus på Gina! :) (de är de ja som ska prova plaggen inte han :p)

Magnus latte drickandes på Lumumbah :D


Lumumbah ligger precis vid Örebro rådhus som är väldigt fint tycker jag!


Dagens visdoms ord:

Allt är konst!
(Magnus Swärd)


För er som vill läsa en bra blogg om Magnus liv hänvisar jag till
Magnus blogg



En jätte trevlig dag har de vart hittils! Hoppas alla har haft det lika trevligt som jag!


Puss&Kram!♥

komentarer:
Postat av: Magnus

Haha Tack det samma för en trevlig eftermiddag, Din blogg är också bra !!!

2008-08-29 @ 18:04:16
URL: http://magnussword.blogspot.com/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0