Går dagen på Ullared! :D

Igår var jag som sagt på Ullared. Har inte orkat skirva nått än för jag har varit slut hela dagen efter allt gående, kundvagnsträngsel och köande men det börjar bli bättre nu.

Gårdagen var väldigt trevlig! Bussen avgick kl 03,00 från myrorna och vi var framme vid ullared ca 7,40 och då började 5 timmar av trängsel och shopping. vid ungefär 12,30 så kände vi oss klara och gick till bussen osm skulle vara öppen då så man kunde lämna saker. Efter det så gick vi och åt pizza (måte säga att de va den dyraste och äckligaste pizza jag ätit, men de va ju i alla fall mat) och sen så gick vi och kollade på net on net och på skor. 
Bussen hem gick 14,45 och vi hade lottdragning (jag van tändstickor) och sen så kollade vi på ett päron till farsa firar jul.  

Jag handlade:

Massor med julklappar
En munktröja
strumpbyxor
leggings
11 par trosor
8 par strumpor
en väska
jul papaper och snören
jul saker
Necessär
hår toffsar och klämmor
duttar till foundation och ögonskugga
Filmerna:
-Sex and the city
-Hur man blir av med en kille på 10 dagar
-snygg sexig och singel
-Hajen
-Marie Antoinette

Och sen har jag säker glömmt nått

Lite bilder på några av sakerna:

       
Alla saker kostade under 100:-



Tack sandra för en underbart trevlig d

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0