Mitt 100ade inlägg :P

Hej! :)

idag har jag haft en jätte trevlig dag! :)
Haft en riktig trevlig bas lektion i dag som kennerberg böljde med mej på :) Sen så följde hon med mej hem i väntan på att hon skulle träffa Ella. Sen så slutade det med att Ella kom hem till mej så vi alla satt här och mös framför tv:n, skoj var det! En riktig trevlig dag!



Sen så har det hänt nått ännu roligare idag! Mina stipendie pengar har kommit. Så i morgon ska Clara följa med mej och kolla Digitalpianon :)
Har jag tur så kankse jag äger ett inom 24 timmar, skulle vara så kul! Och sen så vorre de inte helt fel med en ny gitarr också, har jag tur och hittar nått bra och billigt digitalpiano så kankse de blir det också. Får man 5000 bara genom att skriva ett brev och skicka med lite papper så ska man ju ta vara på vart ända öre! :) Kan ju vara bra och ha en reservplan om man får ågra ören över :)
efter att ha letat igenom alla musikaffärer i Örebro så blir det till att gå hem till mej och börja ordentligt med PA! :)


I morgon eftermiddag så sa sandra komma hem till mej också! För vi ska ju till ullared mitt i natten mellan fre-lör! :) Så de blir myskväll med Pizza och film hemma hos mej innan :)








Jag och två av mina favvo flickor :)

komentarer:
Postat av: sara

gör så=)

2008-11-13 @ 23:06:48
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: sara

den kostar 398kr å håller som sagt väldigt länge

2008-11-14 @ 09:01:21
URL: http://flippaut.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0