Plugg dag

Idag har det vart en riktig plugg dag, har vart svungen att skriva klart min ytredande uppsats om piercingar eftersom den skulle vara klar i morgon. så det är ungefär vad jag sysslat med idag!  För på onsdagar har jag ju knappt några lektioner, plus att jag inte hade nånb engelska idag vilket gjorde att det vart ännu färre lektioner! (skönt)
 Även fast de aldrig är skoj att lpugga så är det väldigt skönt när man väl gjort det! :)




Nu ska jag sätta mig och kolla på room servic och fundera ut vad jag ska handla på ullared på flördag och sen så ska jag skriva va jag tyckte om filmerna jag såg igår.


Längtar längtar längtar till Ullared!!

komentarer:
Postat av: Fru Evelina

hej, och tack sötnos!



åh vad jag också vill till ullared nu!!



i.d sminket är ju ganska dyrt, fast det är grejer som håller länge! Foundationen tex kostar 3-400 men håller i ca 1 år. Jämför då med en vanlig foundation som kostar ca150 kronor och som måste bytas ut 3-4 gånger om året! Men till i.d måste man även ha speciella borstar som kostar en del, men det är verkligen en engångskostnad för de håller hela livet om man sköter dom rätt!



Du kan ju alltid börja med ett sånt där newbie kit, då får man en liten burk foundation som håller ca 2 månader om du använder den varje dag, ett puder och ett rouge och en borste. Det kostar 395 eller nåt liknande och bara borsten man får med kostar ca 250 att köpa.



Hoppas du blev lite klokare nu =)



kram

2008-11-13 @ 19:21:29
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: clara

är bilden på dig och sandra från klaras?

2008-11-13 @ 21:12:18
Postat av: sara

ändrar söta evelinas svar lite, i kitet hon pratar om får du en, foundation,ett solpuder som kan användas som ögonskugga oxå + ett veil som är ett finishing pouder som gör att man får en matt yta som håller hela dagen, (burkarna är mindre än original burkarna..men detta är ju ett prova på kitt. Du får även borsten som kostar 325kr normalt sett. detta paket kostar hos mig 369kr



ha det gott

2008-11-13 @ 22:41:47
URL: http://flippaut.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0