Nu har jag vart dålig på att skriva igen! :/

Åhh! Va jag blir trött på mej själv! Ja har inte skrivit i bloggen på jätte länge igen!

Men ja har kanske ett ganska vettigt skäl till varför jag inte hunnit.

Martin och Jag har äntligen flyttat in i den nya lägenheten! Så vi har hållt på och flyttat hela helgen och så har vi handlat och fixat och grejat hela veckan! Och så har jag vart i skolan och så har jag haft mycket plugg att ta hem så jag har liksom inte hunnit! Men nu ska ja banemej ta och skärpa mej!!




Men vad har hänt sen sist då!?

- Ja har fått lön så jag har börjat få ja va ska man säga, shopping (ja handlar för mycket) och vill ha allt! Kommer inte på nått bra ord! Men de blir väll så när man i stort sett inte haft pengar på hela sommaren!
- Jag har handlat leggings, halsduk, mössa och två jätte snygga koppar! :D (bilder kommer)
- Jag och Martin har flyttat! :D (bilder på våran nya lägenhet kommer oxå)
- Jag har vart duktig och vart på banken och skaffat telefon och internet bank!
- Martin och jag har handlat massor med nya grejer till lägenheten
Och säkert massa andra saker oxå, men de skriver jag kanske om sen!

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0