Dagen i dag! :P

Idag så har jag hittils vart i skolan (kom nyss hem).

Och där har jag haft:

-Nutida konst, jag har äntligen tagit tag i saken om att jag vill ta bort dern kursen och bett min lärare skriva på ett papper som jag haft i 3 veckor. Så nu ska jag snart inte ha den kursen nått mer! (kan då inrikta mej mer på svenska och engelska som vi kommer ha mycket i nu i 3:an)

-Sen så hade jag engelska, där gjorde vi inte så mycket. Vi läste i en lärobok och prata lite.

-Sen så hade vi nutida konst igen (helt sjukt att man får ha två lektioner i samma ämne samma dag!) och då "fick" jag och Robin gå fram och läsa nån scen ur nån pjäs inför hela klassen, bara så där. Utan för varning och inga andra behövde det.

-Sen så hade vi kör :D, och i dag så sjung vi down by the riverside (tror jag den heter) och sen så sjung vi Bohemian Rhapsody, den är as bra, älskar Queen!!



Idag så har Martin ringt till våran hyres värd och frågat om när han kan få nycklarna till nya lägenheten. Och vi fick det glada beskedet att vi kan få dom i morgon om det är så att hon som bor där nu har städat ordentligt när dom gör städ besiktingen idag! Så har vi tur så kankse vi kan börja flytta lite saker nu till helgen istälet för nästa helg, men de beror ju också på elen eftersom i ska ha el där från och med den 1:a oktober. Så vi får väll se, men eftersom vi ska köpa ny soffa och så så är det ju bra om i får komma in i lägenheten nu till helgen och mäta och kolla hur stort det är och så så vi et hur stor soffan kan vara nu redan innan helgen eftersom vi ska kolla på soffa redan nu i helgen.
Glada nyheter tycker jag :D

Så imorgon på¨morgonen så ska Martin ringa igen och få reda på om han kan få nycklarna imorgon eller inte!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0