17 Augusti 2008/18 Augusti 2008

Klockan är 23.59 så de lär ju bli båda datumen som ska stå i rubriken :p

Idag har ja vart hos min mormor och morfar och ätit middag, dom firar sin 40åriga bröllopsdag idag (rubinbröllop heter de tydligen när de är 40år :p)
Och de va mycket trevligt! :D



Sen så har ja inte gjort  så mycket mer, vart och handlat med martin på Willys... Tvättat :/




Imorgon ska ja på mitt allra första gym pass på friskis och svettis tillsammans med josephine<3, vi får väll se hur det går  :P
Hoppas att jag inte tycker att de är för tråkig! För då kommer ja inte gå dit någe mer, tyvärr. Så ja hoppas de är okej i alla fall...

Sen så ska ja träffa clara och hon ska få följa med mej till örondoktorn på sjukhuset kl 14,30 och då ska ja kolla min tinitus eller någe sådant..
Och sen så ska vi två gå på stan och handla block och pennor inför skolstarten. Kulkul :p




Men nu ska ja ta och gå och sova!  Är trött som fasiken!

Puss&Kram♥



Men ja måste säga att ja inte fattar hur man kan klaga på sin vikt när man är 18år och väger 55Kilo!
De kändes faktiskt! •
Jag nämner inga namn, personen vet vem du är, ja menar inget illa med att ja skriver de i min blogg! Hoppas du vet de!♥Tycker om dej ändå, men tänk efter ibland!(inge illa men´t)

komentarer:
Postat av: Roxanna

okej vad duktigt att du höll dig i fyra hela måander! Då lär du klara det igen!

Jag har faktiskt också slutat med läsk, var beroende av cola light i två år men nu har jag inte druckit det på hela sommaren, en bra början iaf! =)

2008-08-18 @ 10:20:13
URL: http://roxiee.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0