18 Augusti 2008

precis kommit hem från stan.

Först gymmade ja med jossan, de va faktiskt ganska kul så ja tor ja ja ska ta och köpa gym kort när skolan börjar! Så jag har vart nyttig idag! :D

Sen så gick ja till sjukhuset och där följde Clara med mej till audioligiska kliniken där ja kollade min hörsel, och ja hör normalt enligt läkarna. "Du kan vara stressad och blablabla". Men ja tycker inte ja hör bra! Ja hör ju fan knappt va folk säger om dom inte kollar på mej!

och efter de gick ja och Clara och käkade på labaguette! Mums! Varken jag eller Clara hade vart där innan men maten va MUMS! :)

Sen så skulle ja och clara gå och leta pennor och block och lite så till skolstarten, men va tror ni händer? Självklart får ja ett toa anfall (har precis blivit frisk, och fick veta i fredags att ja haft/har nån slags bakterie i magen som kommer från när man ätit kyckling som ite va stekt ordentligt) och de va inte så kul, mest för att ja va helt säker på att ja va frisk! Men ja hoppas de går över tills i morogn så ja kan gå till skolan och få schema och grejs! :p
 


DAGENS RÅD:

Och eftersom ja vart sjuk av denna "kycklingbakterie" i 2 veckor (är nu frisk, kankse) så vill ja bara taal om för er som äter kyckling, va ni än gör se till att kycklingen är helt ordentligt tilllagad, ja trodde de ja åt var de men tydligen inte, så kontrollera detta VÄLDIGT ordentligt! Ja lovar, ni vill inte utsättas för de jag har haft!




Va jätte skoj att träffa Josephine och Clara idag! :D Därför ,måste ja lägga ut bilder på dom! :D


Dom är dock inte från idag, jossan är från 2007 på hösten nån gån och clara är från vår Muko konsert hösten 2007

komentarer:
Postat av: Anonym

men jag ser ju nerdrågad ut ju :/

2008-08-18 @ 20:14:53
URL: http://cler.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det gör jag visst

2008-08-18 @ 21:02:40
Postat av: Anonym

ja det är inte så svårt och hinna med det tror jag :)

2008-08-18 @ 22:51:59
URL: http://cler.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0