God natt!

Va på Marieberg, armbanden och örhängena va slut där :( Så ja får nöja mej med dom jag har :p Men Älsk hitade två par snygga jeans! (de behövdes han har nästan inga byxor alls). Och jag köpte en ögonskugga, en eyeliner och en tuss till mitt puder.

Efter Marieberg så åkte jag och Martin och hälsade på Björn och hans mamma, det var trevligt!

Vi har också hunnit md att hyra en film som jag tänkte se efter att jag skrivit klart det här inlägget.  Himelens hjärta heter filmen. Och jag har ingen anning om vad den hndlar om. Men vi får väll se om de va någe sevärt eller inte.

Imorgon är det dags för skola igen (jippi) och skoldagen börjar kl 8,00 med trafik och samhälle. Sen Naturkunskap B. Se nlunch och sen så ska jag ha 2 nya musik kurser, Arko och Gemu B. De ska bli skoj och se vad det är för något!

Men nu ska ajg sätta mej och lata mej framför tv:n så jag kan sova nån gång :p


Men ni får ha det så bra!

Puss&Kram!♥





Det var alldeles för länge sen jag spelade ordentligt! :'(


komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0