Vad jag blir trött på mej själv!!

nu har det blivit så där IGEN! ÅHH! Jätte glapp i bloggandet, fast jag längtar efter att blogga jäte mycket. Ja hinner inte med ordentligt. Det är jätte jobbigt! Har börjat skriva inlägg flera gångr, men sen slutat mitt i bara för attt jag känner att jag inte har tid med att blogga ordentligt.

Mitt liv är nått slags kaos just nu.  Inte det att jag mår jätte dåligt och tycker att livet suger eller nått sådant. Utan mitt nuvarande kaos är mest det att jag känner att jag inte hinner med allt som jag vill göra (träffa kompisar, blogga o.s.v), jag vet inte vad jag vil med mitt liv (de är liksom en termin + två veckor kvar till sommmar lovet, va fan ska jag  göra i höst), och det känns inte som om jag är särskilt nogran med skolan inte som jag vill vara i alla fall OSV....
Ja känner mig så himla stressad, det är så himla mycket jag måste göra och bestämma den närmsta tiden.

-Måste bli klar med PA
-Mer skolarbeten
-Hinna med mina kompisar
-Bestämma hur hela min framtid ska bli, ska jag plugga? Jobba? Vad vill jag bli?
-Hinna med att städa, tvätta...
-Köpa julklappar (är nästan klar men jag har lite kvar, när ska jag hinna med dom)
-Studenten, hur fan ska jag komma i en snygg klänning, hur fan ska jag ha råd med allt?
-Träna, ja hinner fan knappt städa, hur ska jag hinna träna?

KAOS KAOS KAOS!

Hur ska man hinna med allt??

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0