hur gick de med min tråk dag?

 <---- Räddren i nöden :)



Dagnen blev faktiskt inte så tråkig!!



Som sagt räddaren i nöden kom ju :)
och vi snackade och hade roligt!! Vi gick till prix och handla mat :P sen så gjorde vi pommes och hamburgare och bearneise sås :P GOTT!!
Vi hade faktiskt riktigt trevligt! Sandra verkade tycka om min och martins lägenhet :)

Och för en halv timme sen kom min älskling hem (hurra flera timmar innan ja trodde) JIPPI!!

Idag så har jag oxå ringt till mitt jobb som telefon försäljare som ja egentligen skulle haft i sommar och tackade nej, eftersom ja fått ett annat jobb på ett dagis istället :)

så nu ska ja jobba på dagis veckorna 28,29 och 31 (anledningen till att ja har ett hopp mellan är för att ja ska te danmark vecka 30 med älsk och hans familj:)) och min snälla lillebror (:D) va så snäll och bytte än vecka med mej så ja kunde följa med!!!


Imorgon ska ja träffa Jossan :) Vi ska handla en present till Harry som fyllt 18år, sen på kvällen blir de ferre hos Harry! Har inte bestämmt mej om ja ska dricka än elle rej.. Men vi får väll se!

Men nu ska ja och min älskling mysa och kolla på film (hör att han snart är klar med disken :P)

Men ni får hatt då bra!!

Ciao



Idag är det 2 veckor sedan jag och maetin fick nycklarna till denna lägenhet :)

komentarer:
Postat av: Pernilla

Sv: Det var ett bra svar :)

Jag har åkte hem från Gävle :)

2008-06-12 @ 21:04:47
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sv; Japp :)

2008-06-12 @ 21:18:33
URL: http://typperra.blogg.se/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0