Skaffat blogg xD

Tjo!

Nu har ja tydligen skaffat mej en blogg oxå :P Nått som jag bestämmt mej för att aldrig göra! Men men, man måste väll pröva xD

I dag ha jag inte gjort så mycket, sovit hos Martin i hans lägenhet (som vanligt), städatr lite och bakat en misslyckad sockerkaka! Som vart alldeles stenhård! :( Men men, sånt är livet!

Min gulliga pojkvän gjorde världens godaste mat åt mej i dag oxå! Chili corn carne (eller hur e nu stavas) Skit gott va det! :) (vart lite förvånad för att de va så gott faktiskt)
 
Sitetr nu och har tv:n på och kollar på frusna män söker kärlek, är tydligen nån final av de xD

Är as hungrig börjar fundera på att värma lite ravioli..

Fan nu har martin vart borta i 45 minuter och han skulle bara flytta på bilen, undra vart han tagit vägen! Men men, han dyker väll upp, ån gång! :P

De känns som om min ´blogg är lite tråkig och rörig men de är ju första gången jag skriver så de kansek är de :P Och så fattar ja ingenting!
 
t.ex. hur byter man utseende på bloggen? inte fan ska den väll behöva va vit och tråkig? eller?

Men men nu måste ja nog gå!

Men ha de gött alla!

Ciao

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0