1 Advent

God morgon alla! (eller kankse inte god morgon för jag har vart vaken sen 9 men men)

Idag är det en av de mysigaste dagarna på året, nämligen 1 advent. Så idag ska det julpyntas, julstädas och kankse julbakas vi får se. Kanske slänger ihop några muffins i alla fall så man har nått att mysa med framför tv:n sen.

Åhh nu har jag vart så där dålig på att blogga igen men jag känner helt enklt att jag inte riktigt har tid. Och egentligen vet jag inte varför ja tycker att jag inte har tid för jag har inte så jätte mycket lektioner i skolan och knappt några saker som ska göras i skolan. Men nu i veckan så kan det ju bero på att jag har instalerat sims 2 på datorn så jag har suttit och spelat det nästan varje dag.

Men nu ska jag i alla fall ta och börja städa så jag blir klar tills älsklingen kommer hem. Annars är det nästan alltid han som städar så¨nu kan ju jag ta och städa ordentligt för en gångs skull.

Hoppas ni alla får en trevlig första advent.

Puss&Kram♥


komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0