Skön onsdag!

God morgon allihopp.
Jag har precis kollat på ett avsnitt av Top modell 7 vikiket jag oftast brukar göra när jag har sov morgon. Känns väldigt skönt att bara kunna sitta och äta frukost framför tv:n och slappa.

Idag har jag bara en lektion som börjar 12,50 och slutar 13,40. Egentligen så har jag engelska också men läraren är sjuk så jag har massor med ledig tid i dag både innan och efter lektionen, som är Kör också så det är inte så jätte ansträngande. Vi håller på och övar inför lucia. Det är väldigt skönt att ha så mycket ledig tid idag för jag har massor med plugg som jag måste göra. Två uppgifter och öva lite inför redovisning som ska bvara klart i morgon. Och två uppgifter som ska vara klara tills på måndag. Plus att jag ska öva lite på min bas läxa. Men de ska jag väll hnna medidag när jag har så mycket tid. Och blir jag klar med allt så har jag ingenting jag måste göra under hela helgen vilket är väldigt skönt :)

Igår så han jag inte med nått bloggande för jag följde med Martin och jobbade (eller han jobbade och jag kollade på) han jobbar som lastbilschafför så jag satt mest bara med i lastbilen och följde med till olika affärer där han skulle lämna varor. Och de va trevligt. Och vi kom inte hem förens kl 20,00 igår och då var jag jätte trött så ja tor vi somnade nästan på en gång.  Och det är anledningen till att jag inte han med nått bloggande.

Men nu ska jag ta och gå och duscha och förbereda mig inför den ansträngande kör lektionen.

Ha en bra dag allihoppa. Kanske skriver nånting mer när jag pluggat klart .

Puss och kram!♥


Snart är det JUL! :D

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0