Slappar Tisdag, borde plugga! :(

Tjoo!!

Idag hade jag sovmorogn till 10,40 (vilket jag alltid har på tisdagar efter som min förska lektion börjar då) vilket var väldigt skönt! Första lektionen var idag Ensemble och det var rätt skoj. Hela klassen va med och körde samma låt. en låt som min kompis Clara och hennes Ensemble grupp gjort innan vi började allt men SkRiKa. De va inge fel på själva melodin, kompet osv men texten va lite mysko (Clara var väldigt tydlig med att hon inte var med och skrev texten, de va läraren som skrev den).  Aja :p
Sen så hade jag Naturkunskap B som inte är så himla kul. Somnade på lektionen idag! Jag brukar älska Naturkunskap men tydligen inte om ja har en lärare som står och bara babblar hela tiden och när man frågar en fråga så blandrar han in de svaret i masa andra saker som man inte frågade om, jobbigt! Men han är väldigt snäll! Därför är det extra jobbit att man tycker det är tråkigt!
Sen så hade jag trafik och samhälle och där skulle vi leta fakta om trafiksäkerhet/alkohol och narkotika och mycket mer än så gjorde vi inte! Men de va ganska intressant!



På torsdag ska min utredande uppsats om piercingar vara klar (som jag nämde lite igår) så den skulle jag ju börjat skriva på ordetligt idag, men hände det NEJ! Vilket är ganska tråkigt! Och jag kommer få en jobbig morgondag! Men de är helt och hållet mitt fel!

Så nu tänkte jag kolla på film med älsklingen osm vi har vart och hyrt. Vi hyre nya Indiana Jones, The miist och The Game play. Tämnkte försöka kolla på både Indiana Jones och The mist ikväll :) (3filmer 3dagar 99:- har vi kört på) Recenssioner komemr i morgon eller senare.

Men de är ju inte så konstigt att de inte blev så mycket pluggade idag. Myskväll med älsklingen låter ju så mycket bättre! 


Snart har vi vart tillsammans i 1½ år, närmare bestämmt 1 December, inte långt kvar alls!  
Jag älskar dej Martin!

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0