Trött!!

Tjo!

idag så var jag på musikbörsen och hittade faktiskt ett digitalpiano som jag fastnade för och köpte! :D 4500:- gick de på ungefär! :) Var skit nöjd! Och Clara var jätte söt och hjälpte mig och sätta ihop det :)

Nu så kollar jag på tjenare kungen med Sandra. Vi försäker hålla oss vakna till kl 3,00 när bussen till Ullared går. Det ska bli skit kul. Är lite nervös för att de ska vara otroligt otroligt mycket folk, vilket det säker är, men ja får väll stå ut.

Sandra kom till mig ungefär vid 4 och sen dess har vi hunnit att gå och handla på ica, ätit mat från City Pizzeria (deras kyckling tallrik är mums!), kollat på På smällen, idol, singing bee och nu då tjenare kungen :P Si skulle säkert kunna kolla på en till sen kankse :P Men de får vi se.

Dagens sötaste: Clara som var så gullig och gjorde sig besväret att lägga in musik på sin telefon och sendan skicka den till mig bara för att ja absolut ville ha Ebba Grön i mobilen. Men de kunde jag inte fixa själv för min kabel är ute på landet hemma hos mina föräldrar...Så tack sötaste Clara! Ja överlever bussresan nu! :D (EBBA!:D)

komentarer:
Postat av: sara

hittade du något på ullared?

2008-11-15 @ 16:18:40
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: clara

hehe det var så lite så :P <3

2008-11-16 @ 17:51:01

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0