Älsk är sjuk! :(

Kom precis hem från skolan! O´ch i sängen ligger min älskling alldeles nedbäddad, han har fått feber! :( Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, han sover bara! Men jag hoppas att han blir bra snart !

I skolan i dag så har jag haft trafik och samhälle (jätte kul), Naturkunskap B (virrig lärare), Arko(värkar skit skoj) Och ´Gemu B (verkar också jätte skoj. Och för er som inte vet vad Arko och Gemu är så ska jag ta och tala om att Arko är en förkortning av Arrangering och komposition och Gemu Är en förkortning av gehörs och musiklära. Alltså är det två musik ämnen.

Jag var också hos syon idag och pratade om att jag vill tabort Nutida konste, så nu måste jag gå till min lärare och be henne skriva på mitt papper. Få se hur de nu ska gå, eftersom hon försökte övertala mej att vara kvar sist! Men men!

Filmen jag och Martin hyrde igår (himelens hjärta) var ingenting jag skulle rekomendera!!!!

Men nu ska jag ta och börja röra mej mot ica och lämna tillbaka filmen och handla youghrt åt älsk och hyra en ny film åt mej själv :)

Men vi höres säkert sen!

Puss&Kram!♥

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0