Förlåt att jag inte har skrivit!!

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit men jag har varit sjuk, jag har till och med legat på sjukhuset i Örebr 1 natt.

I tisdags i slutet på skoldagen så började jag känna mej som om ja hade feber, vilket jag sen fick och så fick jag ont i halsen. Så ja började misstänka att jag fått streptokocker (som ja haft många gnger förut, men de va faktiskt 1½år sen sist) så ja antog att de va bäst att ta sig till vårdcentralen på onsdags morgonen.

Sen på onsdagen så ringde jag vårdcentralen och fick en tid för provtagning kl 14,00. Sen så kom ja dit och fick ta ett äckligt hals prov och ett i fingret, eftersom de i halsen inte visade någe. Och sen när jag satt inne hos läkaren, hon skulle kolla i mina öron och lite så för ja hade ont i örat oxå. Sen så gick hon ut ett tag och skulle prata med nån och när vi satt där (martin va med mej) så började de att kännas som om ja skulle svimma, de började snurra i huvet, sen vart de svart prickigt och de började tjuta i huvudet. Sen när läkaren kom tillbaka så vart de ännu svaratre och de började tjuta ännu mer i öronen så ja fick lägga mej ner och sen så kom dom med en säng och så sa som att jag skulle få åka ambulans till sjukhuset i örebro och så skulle dom få ta hand om mig där, eftersom ja svimmade och så. Så två ambulans kuillar kom och hämtade mej och körde mej till sjukhuset. Och sen så när jag kom fram så tog dom massa prover och så, ja såg ut som en drog missbrukare i armvecken. Sen så fick jag dropp och dom körde mej till ett rum där ja skulle få ligga. Och där fick jag ligga till ungefär 16,00 på torsdagen. Vilket inte var så jätte skoj men de fick ta och fungera.

På torsdagen fick ja som sagt åka hem, så Martin kom och hämtade mej :) Men ja har inte orkat gjort nån ting i stort sett, ja har bara legat och sovit. Därför har jag inte bloggat nånting heller. men jag har bara inte orkat, orkar knappt blogga nu,.

Men anledningen till att jag svimma, va ja fattade av allt som svamlade om (ja va jui nte så kry när dom berättade saker) så va de för att ja fick blodtrycksfall och ja hade högfeber och ja hade inte ätit nånting eftersom ja hade så himla ont i halsen. (de vissade sig sen att de va streptokocker jag hade i halsen som ja trodde) 

Men nu är de bra med mej, förutom att ja fortfarande har lite feber och är ätt så trött!

Men ja hopåpas att ni har de bra! och snart så ska ja börja blogga ordentligt igen!

Puss&Kram!♥

komentarer:
Postat av: Linn

oj, vad läskigt. :/

hoppas att du mår bättre nu. :)

2008-09-06 @ 17:19:59
URL: http://linnbodin.blogg.se/
Postat av: angelica

alltså jag blev så jävla rädd när mamma kom in och sa att du låg på sjukhuset ._. du får inte skrämmas sådär! :o

2008-09-06 @ 21:37:55
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/
Postat av: Magnus

men vad säger du :O krya på dig !!:'( <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-07 @ 22:32:31
URL: http://magnussword.blogspot.com/

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0