Stresigt just nu!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge! Men ja har haft lite otur med sjuksdomar och annat som gjort att jag inte har orkat.

Men nu börjar blogg lusten komma tillbaka :)


Idag har jag vart i skolan och haft Ensemble, naturkunskap B och Trafik och samhälle. Och de va kul. Skänt att komma tillbaka till skolan (legat i feber och halsfluss i slutet på förra veckan och i helgen). Sen så har jag varit hemma och ätit god mat som min älskling gjorde (kyckling i sötsursåd med paprika och ananas i, och ris) sen så har jag packat lite skor :p


Nu är det ju inte så lång tid kvar innan Martin och jag byter lägenhet, nästa helg så smäller det :D Och ja har redan börjat packa! :D Och så har vi rensat bland kläderna och så har vi slängt mattor, en trasig takfläkt och våran bokhylla. :p



Flyttlådor - Snart ska vi flytta! ;D

komentarer:

Skriv dina tankar och åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0